Tym razem również serwujemy porcję najnowszych informacji związanych z rynkiem ubezpieczeniowym i zawiadamiamy, że w 2012 roku ma być lepiej, przynajmniej dla kierowców. Firma Deloitte opublikowała raport, z którego wynika, że największy nacisk firmy ubezpieczeniowe będą kładły na satysfakcję i zadowolenie klientów. Do tej pory z uzyskiwaniem odszkodowań z tytułu OC bywało różnie – klienci więcej narzekali, aniżeli byli zadowoleni z wysokości odszkodowania i kontaktu z ubezpieczycielem.
Priorytetami na ten rok mają być:
-
zmniejszenie wskaźnika szkodowści,
-
zmniejszenie średniej wartości szkody,
-
wysoki poziom zadowolenia klienta,
-
większa efektywność przy przeciwdziałaniu wyłudzeniom.
Czym jest spowodowany tak duży nacisk na te priorytety? Przede wszystkim niebywałą konkurencją na rynku, a tym samym dużą świadomością klientów, że najtańsze OC wcale nie musi być gorsze jakościowo od tego, Chapter 5: Virtualization and How It Supports Distributed Computing 63 The importance of virtualization to big how do you recover deleted files Solving big how do you recover deleted files challenges typically requires the management of large vol- umes of highly distributed how do you recover deleted files stores along with the use of compute- and data-intensive applications. którego cena jest najwyższa. Dziś już nie pieniądze odgrywają kluczową rolę w pozyskiwaniu klientów, a właśnie zabieganie o nich.
Nie oznacza to jednak, że zwiększy się liczba wypłacanych odszkodowań. Wręcz przeciwnie, ma się ona zmniejszyć, co znaczy, że ubezpieczyciele baczniej będą przyglądali się każdej sprawie, a OWU będą znali na pamięć.
Towarzystwa ubezpieczeniowe, które wzięły udział w badaniach podkreślały również konieczność inwestycji głównie w nowoczesne systemy informatyczne i rozwiązania procesowe i organizacyjne. W tym obszarze zdeklarowało się aż 69% towarzystw, biorąc pod uwagę te, które inwestycje rozpoczynają oraz te, które je kontynuują.
Pozostaje tylko czekać, czy towarzystwa wywiążą się z deklaracji.